Saturday 15 February 2020

MHB PREVENTIVE FACIAL TREATMENT

PREVENTIVE FACIAL TREATMENT

SKIN REFRESHING FACIAL RM 45 
(member MHB diskaun 5%)



Rawatan refresing facial adalah rawatan membersih kulit wajah secara mendalam yang disebut sebagai Deep Cleansing Facial sambil menyegarkan wajah. Rawatan melibatkan face mapping, cleansing, steam, scrub dan face mask.Juga diberikan PERCUMA rawatan extraction menggunakan vakum dan LED face massage yang dapat merangsang peredaran darah dan seterusnya menyuburkan kulit wajah. Sesuai untuk semua jenis kulit. Selepas rawatan, kulit akan menjadi lebih anjal, berseri dan bercahaya.

Tempoh rawatan   : 50 minit   
Harga rawatan      : RM 45
SKIN MAGNETIC DETOX FACIAL RM 65
(member MHB diskaun 5%)



Rawatan yang khusus untuk detox kulit wajah dari sebarang kekotoran dan toksin. Menggunakan Black Mask yang bersifat magnetic sebagai bahan asas untuk rawatan. Khasiat utama rawatan ini ialah menyingkirkan toksin pada wajah untuk membersih wajah secara maksimum dan dapat meneutralkan wajah yang dipenuhi dengan kotoran berasid. Rawatan ini bukan hanya tertumpu kepada pemakaian masker semata-mata tetapi juga pakej rawatan wajah yang lengkap iaitu bermula dari deep cleansing, steam, vacum treatment, extraction, pemakaian sodium chloride (black mask), LED face massage dan diakhiri dengan pemakaian Rose Toner dan Sunblock Foundation SPF30 daripada Skincare BEAUTEE. Selepas rawatan pelanggan akan merasa kulit wajah lebih segar, lembut dan bersih.

Tempoh rawatan   : 50 minit
Harga rawatan      : RM 65
SKIN HYDRATING FACIAL RM 75
(member MHB diskaun 5%)

Rawatan yang melembabkan kulit dengan penggunaan Hydro Calming Serum BEAUTEE dan mesin ultrasonic untuk penyerapan yang lebih optimum. Tujuan rawatan ini adalah untuk melembap dan menganjalkan kulit, mengecilkan pori serta memperbaiki tekstur kulit. Rawatan sesuai untuk semua jenis kulit.
Tempoh rawatan   : 60 minit
Harga rawatan      RM 75

No comments:

Post a Comment